SmartWay

SmartWay

Історія бренду SmartWay - це класична американська історія про те, як зі скромного починання одного енергійного підприємця виросла успішна компанія. У 1988 році молодий інженер Вільям Смартс, випускник Массачусетського Технологічного університету, вирішив заснувати свою компанію SmartWay, яка займалася ремонтом кліматичної техніки різних виробників. Концепція бренду знайшла відображення в своїй назві SmartWay, поєднуючи слова «Smart» - розумний, і «Way» - шлях, рух вперед.

  Одним з доленосних етапів розвитку бренду SmartWay стала компанія SOFT TECHNICAL, яка з рядового клієнта перетворилася на найбільшого інвестора, якому в 2005 році Вільям Смартс продає права на використання своєї торгової марки для виробництва кліматичного обладнання. Це відкрило для SmartWay нові горизонти і дозволило бренду успішно підкорювати світові ринки.

  У СНД кліматичний бренд SmartWay з'явився в 2012 році і за 3 роки зайняв гідну частку на кліматичному ринку. Географія бренду охоплює велику територію, а кліматичну техніку SmartWay часто можна побачити на фасадах і усередині приміщень різного призначення.

  Сьогодні асортимент продукції SmartWay включає: кондиціонери, напівпромислові кондиціонери, припливно-витяжні установки, конвектори та зволожувачі повітря.

   Бренд SmartWay по праву пишається американським корінням і якістю своєї продукції.